15 sanningar om mig :)

0kommentarer

1. Jag har bara varit riktig kär en gång.
2. På helger/lov brukar jag oftast sova bort hela dagen, sen 8 på kvällen brukar jag gå ut och komma hem vid 12, haha.
3. Jag vill gå i kassmyra igen.
4. När jag var liten ville jag bli designer eller polis hahah..
5. Jag har en blogg med lösen på som jag bloggar på ibland.
6. När jag gick i sexan hade jag svart hår och grön lugg ett tag (och nej jag var inte emo).
7. Jag längtar till grönalund!
8. Jag ångrar typ 50% av mitt liv.
9. Jag älskade min klass jag hade i sexan, 6 blå/svart ♥
10. Jag har gått på fotboll två gånger, innebandy två gåner, karate och scouter hahah mobba inte....
11. Jag älskar killar som skriver långa mess, det är gulligt :')
12. Jag har kik, men fattar ingenting..
13. Jag älskar att åka på klassresor, haha..
14. Jag hatar att ha jeans short på sommaren, har typ bara fotbollsshorts haha.
15. Tilt och Extreme är världens bästa uppfinningar ♥

Kommentera

Publiceras ej