8 april 2012 13.28

0kommentarer

hej, igår vid 5 drog jag till tumba mötte martin, mikiz, tim och sebbe, vi tog 707:an till heron,
hämta ut biljetter, köpte donken, sen kolla vi american pie, sen slutade den vid 8, då gick vi till nåt tivoli, va där,
mikiz vann en ful hund, som hon höll på att tappa i en grej vi åkte, haha dör.
sen hade killarna kollat fel på busstiderna, så bussen skulle komma 22.02, så vi gick in i heron, satt vid den där vattensaken, sen gick vi ut mot bussen, tog den till tumba, jag åkte en buss, och alla andra en annan. forever alone.
sen kom jag hem vid kvart över 11, kolla pretty little liars och så slagga jag efter de :)
och idag vet jag inte vad jag ska göra, har inte ens fixat mig, har bara fixat håret, men eftersom jag ligger ner i sängen har det säkert ändå blivit lockigt igen.

men nu måste jag fixa mig, bloggar sen.


Kommentera

Publiceras ej