Bara för att vi har den sämsta uppdateringen ever..

0kommentarer

Hallåååj!
Just nu sitter jag i min säng, haha ovanligt.
Nejmen skypade precis med Hampus & Sebbe, och guess what? grabbarna fixar guldkort ikväll!! :D
Så ja, det blir grönan imorgon, fan vad jag längtar,!
Så imorgon taggar jag hem efter plugget, lämnar data, säkert kommer jag duscha och byta om, standard.
Sen blire väl att käka lite sen åker jag ner till Tumba möter upp Hampus, Sebbe, Nicita & Hanna
drar till grönan, möter upp Ida & Axel, köper Hämtar ut hampus, sebbes & Hannas guldkort,
Sen drar vi in på själva grönan och är där till klockan 9, sen stänger de :(
Men ja, ja ska dit på lördag också så det är inge synd om mig hihi, aja ska slagga nu puss!
17 timmar & 55 minuter kvar, shit jag är mer än Sssupertaggad! ;d

Kommentera

Publiceras ej