Det blev lite ändrade planer igen.

0kommentarer

hej!
Det vart ändrade planer igen efter 5 minuter jag skrivit detdär inlägget.
Vi fick tag på Sebbe så jag slängde mig i duschen, föna & plattade håret,
sminka mig osv och sen ut med vovven och sen tagga till Bussen.
Mötte Tim & Martin nere i Tumba, Sen kom Nicita, och Sebbe träffade jag ju innan på bussen.
Men aa sen kom vi fram till Hc' dom tog en glass på donken och jag en pommes.
Sen hände det en sak där som jag inte orkar dra upp.
Kom bort från alla pga den saken så ja jag letade upp dom,
och sen köpte vi popcorn och sen drog vi till filmen.
Den var rätt bra, men inte den bästa American Pie jag sätt ..
Det var inte så mycket "humor" som det brukar men aa.
Sen efter köpte vi en varsin Smoothie (smotti) ^^)
Sen gick vi mot bussen den gick itne förns om en kvart så vi drog till ett tivoli,
åkte lite saker och jag vann en nallleee, (det var inte alls en såndär "vinst varje gång")
Men aa sen så råkade vi missa bussen, så den gick inte förns om en halvtimme så
vi taggade tillbaka till tivolit, gick runt där, spela lite.
Sen går vi till bussen för den skulle gå 21.31 sen bliren det och gissa vad?
Då har de smarta grabbarna tittat på måndag-fredagstiderna!
Så den gick inte förns 22.02 såååååå irriterande, så ja vi taggade in i Hc'
Jag sov lite på en bänk där, var sjukt trött.
Sen gick vi mot bussen satt där i 8 långa och kalla minutrar.
Sen kom bussen och det var rätt dött då, ingen sa speciellt mycket.
Men aa sen tog jag,Sebbe,Tim & Maritn 716 och ja nu är jag hemma och ska sova nu, puss!

Kommentera

Publiceras ej