Det här va ju mitt bästa inlägg på länge ..

1kommentarer

Asså alla snackar om att dom varit på görnan med den och den.. FML! Har bara suttit hemma och inte gjort något, jag har städat ruuuuuuumet ! -.-
Nu får jag panik! när skolan börjar då kommer Mikiz och Nicci med sina 10000 åkband på sin arm och jag då? Jag får väll ha en snodd runt armen istället?
Imorgon SKA jag övertala mamma att vi drar te SKHLM för att köpa bikini osv..
Så ska jag köpa något RIKTIGT snyggt som jag kan reta Mikiz och nicci med, och kommer väll säga typ såhär ''aa så länge ni va på Grönan köpte jag den här den här den här och den hääääär!'' åh nej jag har inget liv :'(
aja kyss!
Pappa kom hem med någon tidning som man alltid får något med, och titta vad jag fick GRYYYYYYYYYMT fuult halsband, vem vill ha på sig det här ?
Nej gud nu känns det som att jag klagar på allt :$
kyss igen ♥♥

1 kommentarer

Ella

30 Apr 2012 14:43

Julia tidningen? hehe... :) kram

Kommentera

Publiceras ej