dygnsur, ont i näsan&läpp och skorna sönder.. Fredag den trettonde? Ohja..

0kommentarer

HejsanSvejsan!
Kom hem vid typ 23.45, så aa typ 40 minuter sen.
Gick direkt in i duschen (haha, standard)!
Men alltså det var ju världens slaskigaste väder ute. Men aa vi drog först till Sebbe mötte honom.
Sen gick vi upp mot Dennis och träffa han och Hampus, satt där körde lite guitarhero osv.
Och jag och Sebbe hade "kuddkrig" enligt honom, å jag förlorade...
Kudden hamnade kabam på min mobil jag hade vid ansiktet så jag börja blöda näsblod och fick sjukt ont.
Men aa, sen typ drog vi ner till Sebbe körde Poker, Nicita vann haha.
Och sen när de var 5 minuter kvar gick vi till bussen och omg, jag fick inte på mig min ena sko (converse)
För de var sååååååå blöta. Så fick springa med halvknyten sko.
Var iskall när jag kom hem, så nu har jag ju duschat och ska snart sova haha fett trött.
Aja pusshejdå;*

Kommentera

Publiceras ej