.

2kommentarer

hej idag, eller nej igår träffade jag linnea i tumba vid 6, vi gick runt snacka, haha ingen vill träffa oss,
forever alone, men sen gick vi runt hela tc, och ja :)
och vid 8 skulle hon dra, så fick skjuss hem till mig, då ladda jag min mobil, sen ut igen, gick till tumba,
mötte ts, martin och tim :)
vi gick runt, till donken, sen sanda, men vi gick efter typ 10 minuter, haha, då gick vi ut, sen dog min mobil, så jag åkte hem kvart över 10, sen när jag var hemma kolla jag klart titanic, och imorn ska jag göra, jag venne.
men iallafall, vet ni? om 15 dagar öppnar grönan :D
image description
ful som jag venne vad men k

2 kommentarer

Mive westerlund Molinaro

13 Apr 2012 04:09

Hej vilken fin blogg :) hoppas ni får en awsome fredag! :)

frida berg

13 Apr 2012 13:17

Önskar dig en bra fredag den 13e! :)



/ http://fbs.blogg.se/

Kommentera

Publiceras ej