Facebook status.

0kommentarer

Shlemoun Theodoridis, Snäll kille som gick i min skola förut :)
Linn Ellingsen, Duktig på fotboll och innebandy.
Mira Ahlgren, Helt obeskrivligt saknad och söt tjej som jag har bland dom bästa minnerna med!
Anders Nilsson, Kaxig men söt pojke ;'3
Hanna Hagermark, Min stjärna som föll från himmelen ner till jorden, min fina Hanna som jag älskar otroligt.
Jennifer Paatere, Riktigt fin & flummig brud som går i 8:an :D
Jakob Forsell, Sniffare på hög nivå, nejmen söt pöjke som jag hade grym kontakt med förut :)
Sofie Battistich, Bruden jag älskar hela ditt utseénde och du är hur snäll som helst, kärlek till dig!
Linnea Ekholm, Söt tjej som jag alltid kommer att älska oavsett vad.
Sebastian Stevelind, Min söta och töntiga bättre vän, :D
Josephine Berglund, jättesöt tjej som verkligen kan sjunga!
Tim Wahlström, Min värsta fieende, du snodde min fru! :'(
Sofia Moros, Min bitch, min bästavän som jag litar fullkomligt på, och minnerna med dig? ouff glömmer aldrig! loveu.
Johanna M Svensson, vet inte vem du är men verkar vara en söt tjej :)
Justyna Marusarz, jättesnäll tjej som jag bodde granne med förut, :d
Malin Westlund, vet inte vem du är men säkert snäll :)
Amanda Norman Lindqvist, Fin tjej som går i paralellklassen
Teodora Savic, Grymt söt tjej som jag vill lära känna mera, grymt duktig på fotboll också!
Felicia Chamorro, Min älsklingsbrud som jag älskar otroligt, och minnerna dom? ouff dom är grymma :')
Angelica Ringborg, Min pappas bästa kompis dotter, min brorsas "låtsas"syster haha, grymt fin åxå :)
Linus Hägglund, söt
Ellin Thor, Kort tjej i kassmyra
Emelie Brand, jättesöt tjej som är sjuuuuuuukt fin med sin pojkvän! :'')
Jenny Nilsson, Snäll tjej som jag har oförglömliga minnen med, saknar dej!
Nicita Påve, min bästavän som jag kan berätta ALLT för :d
Amina Lundberg, Jättefin tjej som jag har haft grymt kul med, måste träffas snart igen, saknar dej bruden!
Sebastian Kimnas, söt pojke osm jag typ träffat en gång.
Jenny Theorin, ja vad ska man säga? min typ kompis från kalstads låtsas mamma, eller mitt ex's moster xd.
Ida Hultman, Åååh vad jag saknar dej, fotbollen & allt .. får träffas snart sötnos!

Kommentera

Publiceras ej