Gårdagen började bra, och slutade bäst! ;d

0kommentarer

HejsanSvejsan!
Igår vaknade jag vid 10, duschade, platta håret, sminka mig, käkade och runt 11.20 var jag helt klar.
Så jag gick till bussen som gick 24 :), sen mötte jag Nicita i TC, tog tåget till Centralen.
Gick till Sergel, tog spårvagnen, drog in på grönan mötte Julia & Wilma.
Och asså abooowww det var ingen kö! så jävla skönt, Vi fick åka insane 2 ggr i rad hihi,
samma sak med frittfall. Träffade ganska många också, Ida & Axel, Jennifer & Maria & Pontus
& Tim & Jonthe, Johanna, Hanna & Isabella, Jamina som vi sen åkte med en stund åxå :) och Sara & Linnea som vi sen åxå var med.
Sen käkade vi lite kebab osvosv. Sen vid 20.00 tror jag? började jag Nicita, Linnea & Sara
röra oss mot spårvagnen, julia & Wilma var kvar.
Sen när vi är framme, guess what? Sara hittar inte sitt busskort.
Och grönalundmänniskorna var ju fan idioter vi fick inte gå in och leta trots att vi hade guldkort?!
JÄVLA SURKÄRRINGAR.
Ah men sen iaf fick sara låna min mobil och fixa såndär fakesak på cleartas.
Så vi kom till Sergel drog in och gick under tunnelbanan och där skulle jag köpa en corney i såndär automat,
Och det var helt sjukt för vi såg när den ramlade ner, men den fanns inte i hålet! :O
Men aa köpte en ny vid nästa automat.
Sen gick vi upp där tågen var, och sen blev vi hungriga så vi taggade till donken, Nicita var heeelt flumm!
Köpte Lilla menyn, 3 sandae glassar och en cola!
FETTT GOOOOOTTTT
Sen iaf gick vi till tågen, tog tåget hem och sen satt jag uppe och snackade med mamma.
Sen gick jag och la mig i sängen och sen somna så ja gårdagen var grymm!
Men idag så skulle vi dragit till grönan igen men jag har sjuukt ont i halsen och förkyld, så pallar typ inte.
Kanske, men ja vi får se, aja ska käka min yoghurt nu och checka AA, puss!

Kommentera

Publiceras ej