Grym dag med Hannish! :)

0kommentarer

Hallåj!
Idag hare varit en ganska nice skoldag.
Började somm vanligt med ett Prov gick inge vidare.. Sen hade vi rast, vi satt och kolla lite AA.
Sen typ hade vi typ Sv-lektion men jag Nicita & Hanna pallade inte gå för vi vart utelåsta så vi tagga
till Ica, köpte lite Toffifee och satt och tjocka oss och fottade lite ;d
Sen komm The Grabs, nejmen Sebastian, Hampus, Martin, Fredde & Pontus.
De tog min mössa, och hannas jacka och busskort så vi jagade dom i miljaaaarder år! :(
Sen 2 minuter efter att vår buss gått fick vi tillbaka dom. Sen gick jag Hampus, Hanna & Sebbe
till Ica köpte lite glass å cola.
Sen typ skulle sebbe öppna en colaflaska mot en stolpe och sen så ba gick den sönder så
hela hannas tröja blev blöt utav cola, men hon fick låna en extra haha.
Men aa sen typ fick jag och Hanna springa till bussen eftersom att Hanna behövde
låna tights utav mig osv. Så vi taggade till mig, hon fick låna ett par tights.
Sen så eftersom det inte var någon mening att åka tillbaka till skolan så åkte vi te TC.
Tog tåget och drog till T-centralen. Gick te Mcdonalds gjorde en kisspaus hahahhah!
Sen gick vi till Plattan där vi mötte min kära bror som var på "öppet hus" :).
Sen gick vi till gallerian, in på hollister gick runt och kollade lite.
Sen satte vi oss ner vid en surfplatta hanna ritade en gullig sak hhihi :').
Efter det gick vi till Tunnelbanan och åkte till Slussen köpte jordgubbar ;d
Gick ner mot Djurgårdsbåten satt där och softa, gick på båten, snacka & Fotta :).
Gick av vid Grönan, stod och dreggla utanför hahahahah!
Men aa sen gick vi mot lillskansen, satt där och snacka.
Sen tog vi spårvagnen till kungsan, köpte glass å Pommes, satte oss utanför på marken och käkade haha!
Sen drog vi in på H&M provade kläder, sen började vi röra oss mot tåget och sen tog vi det hem och sen
tog jag bussen hem och sen käka jag och nu sitter jag här. Haha fett med lyckad dag.
Want some pics? ;)
Hanna har flera bilder men kan inte få tag på dom förens hon laddat upp de på sin blogg, puss!

Kommentera

Publiceras ej