Hanna Hagermark Bjuvgård, du har ett hjärta av guld,

1kommentarer

Du har alltid funnits där för mig i alla lägen när jag mått som dåligast, du har alltid frågat om det e nått om du sätt att jag mått dåligt. Och det får mig att må sig så mycket bättre,
vi har känt varandra i snart ett halv år, det känns som mer, det har gått så snabbt.
Du har det finaste leéndet den finaste personligheten, alla borde ha en sån vän som dig Hanna,
jag vet att du har det tufft nu och att du mår skit. men du kämpar, du ska veta att jag alltid kommer finnas här i alla lägen på dygnet, dag som natt kommer alltid finnas här om det e något som inte känns bra.
Allt kommer lösa sig snart det lovar jag,
Utan dig är jag inte hel, jag kan inte fatta att jag inte tagit kontakt tidigare med dig
älskardigHanna

1 kommentarer

hanna

15 Apr 2012 22:01

du är underbar mylove, släpper aldrig din hand.

du vet att jag alltid kommer finnas för dig vad det än är, och tack för allt du gjort för mig den senaste tiden, du är helt obeskrivlig.

jag älskar dig mitt hjärta.

Kommentera

Publiceras ej