Jag fanns för dej dag som natt, men jag fick knappt ett "tack".

0kommentarer

Som du beter dig nu, vem har du blivit?
Inte den killen som jag delade allt i mitt liv med.
Men skit samma, han är borta föralltid
massor att minnas, hela tiden var fantastisk
Jag saknar dig som fan men jag vet att det är slutet
försöker att se framåt med lever i nuet.
jag trodde du var äkta men vafan får man tillbaks,
ett stort jävla svek och din vänskap blev till hat
trött på alla myter, sagor om lyckan
finns det någon gud så varihelvete är han?
328 dagar av livet har passerat med dig
du vet, du var den första killen som någonsin funnits för mig.
jag försöker att glömma men det går inte så bra
men å vad jag saknar allt som hände, det var minnen varje dag.
Men jag ska låta dig gå vidare nu
för jag älskade dig på riktigt o du var mitt allt, mitt liv.

Kommentera

Publiceras ej