Jag hjärta Subway.

0kommentarer

Hääääj :d
Idag vaknade jag klockan.. jagvetinte ;d, men aa jag ringde och väckte Nicita
frågade om hon ville dra och äta Subway med mig haha, så aa det ville hon.
Så gick upp fixade mig sen ungefär efter en timme tog jag bussen till Tumba,
mötte Miranda, Lisa, Kevin och Orreborre på busshållplatsen också, har inte träffat grabben på ååår.
Men aa sen mötte jag Nicci, gick mot Subway, Käkade & satt och snackade.
Sen tog vi bussen hem till Nicita, gjorde typ inget, satt bara och skypa.
Sen skulle jag tagga hem, så nicci hänkade med ner till Tumba, å vi blev sugna på Subway igen..
så ja blev en till macka där haha. Men aa det var asgott.
Sen tog jag bussen hem, käkade sen fick jag skjuts till Nicita för vi skulle dra till Sebbe, med Martin och Tim.
Men sen kunde inte dom, så då sket vi i det, så pappa hämtade oss och vi drog till Felicia, Ika var
där också, :d. Men aa sen så checkade vi typ film där och tjockade glass, sen ungefär vid
tjugo över tio skulle vi dra hem, vi skulle vara hemma PRICK 22.30 hehe.
Så när vi var påväg hem då det var 4 minuter kvar tills den var halv, blev vi sugna på chips.
Så vi KUTADE ner till Filmkedjan köpte chips och lite sånt, och kutade hem, det tog typ 5 minuter
sammanlagt men aa vi blev typ 4 minuter sena hem, aja inget mer med det.
Sen kollade vi nåra avsnitt av hjälp och nu sitter vi osociala här i soffan, vilket jag ska avsluta nu.
Aja puss hejdå ;*

Kommentera

Publiceras ej