Jag och Nicita är såååå cooola! :')

0kommentarer

Tjobaaa!
Idag efter skolan gick jag hem, ut med vovven och sen bytte jag om och fixade en offline-lista på Spotify,
sen vid 16 gick jag ut och träffade Nicita vi sprang&gick till ica maxi, omg vi äger! :'')
Men sen när vi var framme iaf gick vi in på donken och drack vatten haha,
sen gick vi till bussen för vi orkade inte springa/gå tillbaka också för det var iskallt & jag var vrålhungrig.
Så aa vi tog bussen hem och sen när jag kom hem slängde jag i mig 2 portioner makaroner och korv.
Sen slängde jag mig i duschen omg duschade typ en timme, fett skönt! ÄLSKAR ATT DUSCHA ♥♥
Men aa sen satte jag mig här framför datorn och snart ska jag kolla AA och sen slagga, är astrött.
Aja ska kolla vad en tönt skrev på fb nu, pusshej!

Kommentera

Publiceras ej