Kvällen,

0kommentarer

Hääj,!
Kom hem från Moster vid typ halv 9 tiden? ringde Nicita, käkade.
Sen typ snackade jag med Hampus på skype frågade om han ville träffas så ja, typ runt 21.20
tog jag och Nicita bussen till han, sen typ hämtade vi 2 bollar och gick upp mot fotbollsplanen.
Och då såhära stod en tant uppe på trottaren, och så skulle Hampus skjuta över tanten.
Och gissa vad, Kärringen fick damp, asså den träffades inte henne?
Så hon tog bollen och gick iväg, jag ba eh? jag kan anmäla dig för stöld, hon ba jag får sparka den vart jag vill.
Jag ba; nej, det är inte din boll? sen sprang hampus och tog den, seriöst jävla KÄRRING.
Men aa sen ringde vi Sebastian och frågade om han åxå ville komma ut så han gjorde det,
Vi typ spelade fotboll, snackade och Sebbe flummade galet.
Men aa tog 22.57 bussen hem typ?, och vi höll på att missa den, om inte Sebbe & Hampus
hade följt oss till Bussen hade vi missat den, för de kutade i förväg och ställde sig vid busshållplatsen
så att den skulle stanna, ouuff tack grabbar! ♥♥♥♥
Men aa sen kom jag hem och typ snackade om massor av saker med Papi och Farmor,
och nu ska jag slagga, pusshej!

Kommentera

Publiceras ej