Lång dag, men fett värt! :)

0kommentarer

HejsanSvejsan.
Idag var jag i skolan, såhär nähE? men aa, efter skolan gick jag, Nicita & Linnea te bussen.
Jag och Linnea taggade hem till mig och Nicita till sig. Men aa vi typ käkade å lite så.
Sen tog vi 15.37 tåget in till stan, det regnade asmkt när vi var i centralen.
Men aa vi gick in på skal-affären och kollade lite, men hittade flera jag ville ha så vi gick.
Men iallafall efter gick vi till Gallerian, drog in på Hollister. Ja jag erkänner att jag aldrig varit där förens idag.
Lite smått pinsamt men vafan? aja det var skitsnygga kläder, nähe liksom?
Nejmen jag var jättepinsam, plockade ungefär 13 plagg jag skulle prova.
Och så fick man bara ha 5 plagg i taget i de FYRA omklädningrummen de hade -,-
Så jag var tvungen att gå ut och hämta 3 gånger eftersom jag hade så mycket, aspinsamt.
Men aa köpte bara en blå blus jag ville ha. Sen gick vi till Stadium och skulle kolla efter mina svea-dojjer
eller ett par nya björnborgskor, men de jag ville ha helst fick jag skoskav av så ville ju inte ha dom.
Sen hittade jag en liknande modell som jag ville ha men den fanns bara i 36 & 38, och jag behövde 37.
Men aa sen gick vi tillbaka till Hollister och köpte en varsin parfym (3 för 295).
Sen så skulle Linnea tagga så vi följde henne till Gallerian-ingången.
Men a, sen gick jag & Nicita till en affär och köpte en present till Madelaine, min kusin som fyller 13 imorn.
Men iaf sen så drog vi in på Hollister igen kollade på massor av saker, men aa sen blev vi sugna på
kaffe så vi köpte en vanillia latte och en cappuchino på epsressohouse påvägen mot utgången.
Vi fick gå till T-centralen eftersom att det inte gick nån buss.
Men aa sen fick vi vänta på tåget i 30 minuter typ, jag och Nicita flummade galet! ;'d
Vi försökte stoppa in kvittot i atomaterna, atomaterna tog mina pengar, en bebis såg ut som en burrito.
Ja, jag tror bara vi fattade hahahaahhaha.
Men aa sen tog vi tåget hem, hade värsta oturen så skulle få vänta typ 30 min på bussen nere i TC
Så jag gick upp, sen slängde jag mig i duschen. Satte på mig kläder sen runt 20.50
gick jag ner och tog bussen med Nicita till VårstaC, hälsade på Potnus, Martin & Gustav en snabbis.
Sen rullade vi vidare mot Sebastian, vi snackade mest, sen vid 23.59 tog vi bussen hem.
Sen har jag skypat med bruuush och Nicita till nu, men aa ska slagga nu, kyss! :*

Kommentera

Publiceras ej