Så jävla najs dag,!

0kommentarer

HejsanSvejsan!
Idag så hade jag bara tänkt att ligga och slöa hela dagen, osv.
Men sen så messade jag Julia (kompis jag inte träffat sen sexårs)
och frågade henne vilka hon skulle till grönan med sen svara hon att hon skulle dit med
Wilma och sen skulle de träffa Jonathan & Oliver, hade ingen aning om vilka de var förutom Julia.
Men aa vi åkte in och träffa dom, åkte olika saker, sen vid 4-tiden kanske? kom grabbarna.
Och gissa vad? Jonathan var en kille som jag och nicita gick i samma skola som haha, har inte heller
träffat sen typ 3:an eller något? aa så det var kul.
Sen när vi åkte slänggungan så vare en snubbe framför oss som spydde sååå jävla vidrigt!
aSSÅSÅ BLÄÄÄÄ.
Sen typ runt halv 8 taggade Julia & Wilma.
Men ja, sen typ åkte vi massa och sen åkte vi extreme sista och nicita fick typ adhd på en snubbe som sa
att vi inte fick hoppa av och åka med Jonthe och Oliver som stod längst fram till nästa åktur haha.
Men sen tog vi spårvagnen till sergel, juste träffade Maria & Jennifer åxå! :)
Sen iaf gick vi ner till tunnelbanan och genade där till Centralen.
Drog in på Press köpte korv :dddd
Sen typ gick vi till Donken köpte paj,.. och vatten men det var gratis ;D
Sen typ gick vi mot tåget och sen blev jag pissnödig, så vi åkte ner till närheten
av donken igen hittade en skylt där det stod "toilets" och gissa vad?
DDET VAR VAKTER OCH SPÄRRAR IN TILL TOALETTERNA HAHAHAHA JAG DÖR.
Det kostade 10 spänn? alltså seriöst, ska man inte få kissa fritt i sitt hemland eller? oherre.
Aja sen taggade vi till donken och kissa där istället och ja gissa igen? 5 kr för att låsa dörren, omg skaffa en hobby typ.
Men aa sen typ gick vi upp mot tåget åkte det till Tumba, drog ner på perrongen breve köpte Redbull, tog 716.
Och sen gick jag hem, duscha, käka och nu ligger jag i sängen, och ska kolla AA nu, sen slagga.
Ska till grönan imorogn igen med Julia Wilma & Nicita, FEEET NICE, aja godnatt PUSS!
Man ser kanske inte vad jag har fotat men har högsta på zoomen.
Det är en snubbe som går med slang och tvättar bort killens spya haha, så j*vla vidrigt.
Aaa det var alla bilder, eller juste hittade denhär bilden från igår! :)
Jag Sebbe & Hampush! ♥

Kommentera

Publiceras ej