såg Titanic igår för första gången:D

0kommentarer

Hahaha venne varför det blev en sån rubrik menmen visste inte annars hur jag skulle skriva så de kom med i inlägget..
ÄNTLIGEN min älskling e hemma igen, va borta från den sen fredags till nu, hur klarade jag mig untan honom? vet att han har saknat mig med, min kära lilla data..
aa va somsagt och hämtade min data hos Mikiz mamma. sen åkte jag och pappa och köpte lite plankor och annat, köpte sen smink så jag inte skulle komma till skolan osminkad eller som en tomat.
Men aa ska typ plugga till sammhälle prov, kill me! men jag ska klara det.. ska kunna dom fyra grundlagarna och sånt?
Städa mitt rum btw igår :) va väldigt tråkigt men gjorde det så det blev faktiskt ganska fint, har väldigt litet rum så inte så mycket att städa menmen..
Haha, tog typ 1000 år för mig att logga in glömde bort hur man gjorde ''@'' :$ men haha kom på det sen efter att ha tryckt på ALLA knappar :D
men aa ska plugga nu sen käka, är dö hungrig! Kom på nu att skolan är imorgon, asså måste verkligen snacka om saker med Mikiz och nicci. och har faktiskt längtat liiiiiiite till skolan imorgon :o ?
aja har tänkt på att nästan alla avslutar sitt inlägg med ''puss'' så aa nu skriver jag hejdå, haha vad mobbat det låter men..
Hejdå .. ♥
tog bara nån bild, ni får bli nöjda ;)

Kommentera

Publiceras ej