@Skajp

0kommentarer

Va med nicci i Tumba idag, vi snacka om det mästa och träffa kevin, Oskar och Miranda där, aa herregud, ni skulle ha sätt min min när jag såg dom, jag bara vände DIREKT. men dom ropade ju såklart på oss..
menmen träffa dom iallafall skulle ha träffat Martin och Tim i Tumba men aa dom kom typ inte -.-
Så jag och nicci gick i cirklar i hela Tumba C och fick skit ont i mina ben, och vi blev typ jätte hungriga ..
menmen vi hade kul och roa oss med att ringa runt till 100 pers, som inte svara eller nått. Diss.
men e typ jätte trött nu :$ och ska klippa mig imorgon .. buhu döda mig, jag vill VERKLIGEN INTE.
menmen venne hur jag ska klippa heller, vill inte att nån ska märka att jag klippt mig.
men jag tar på mig en mössa när jag drar dit och sätter på mig den när jag e klar ;)
Hoppas inte att jag träffar nån jag känner där, kommer DÖ då .. men har lovat syrran att titta på kläder med henne så..
Kommer nog bjuda på en bild sen efter så får ni se sen..
Venne annars vad jag ska göra imorgon, bara lata mig till 100, kanske träffa nån beror på om jag vill visa mig eller inte.
puss

Kommentera

Publiceras ej