16 saker ni kanske inte visste :)

0kommentarer

Jag älskar att snacka i telefon.
Jag vill färga håret blondt men jag ser blekare ut än vanligt då + att jag sliter på mitt hår.
Albin Älgamo och Nicita Påve är mina bättre bästavänner.
Min storebror och jag är sjukt tighta trots att vi inte ses så ofta.
Jag saknar vänskapen mellan mig, Mattias & Elias. (Nicita åxå, men vi är ju fortfarande lika tighta haha)
Duscha är det bästa jag vet
Jag vill börja rida, har velat det sen jag vet inte hur länge.
Dom viktigaste personerna i mitt liv är, Albin Älgamo, Nicita Påve, Linnea Stenervall, Sebastian Stevelind, Hampus Åberg, Hanna Hagermark, Sofia Moros & Miranda Söderdahl Bjuvgård, (obs inte i ordning!)
Jag kan sitta och skriva miljarder texter till folk utan att skicka dom/lägga ut dom.
Mitt original utseendé är Brunt lockigt hår & glasögon.
Jag har bara varit kär två gånger i mitt liv.
Linnea Stenervall är den bästa frun man kan ha.
Jag älskade skolan som liten, läxor var det bästa jag visste.
Jag älskade att skriva noveller som liten, och det gör jag fortfarande.
Jag skulle aldrig kunna klara mig utan Nicita Påve, klarar knappt 2 dagar utan att träffas eller telefonsamtal.
Jag skulle kunna äta en subway-macka just nu!

Kommentera

Publiceras ej