21 Dagar,

1kommentarer

Dag 1: Din nuvarande profilbild på facebook.

 

Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig.

 

Dag 3: En viktig person i ditt liv.

 

Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.

 

Dag 5: Dagens outfit.

Mjukisshorts

Underkläder

Tubtopp


Dag 6: En låt som betyder mycket

Basshunter - Fest i hela huset.

White Lion - When the children cry

 

Dag 7: Åtta bekännelser.

1. Det var förns igår som jag förstod hur bra min bror verkligen känner mig

2. Jag saknar min förrföredetta klass 6 Röd/vit (om man säger så haha)

3. Jag är kär.

4. Jag är i mitten utav allt & allas deppmode.

5. Jag önska att min pappa förstod att jag uppskattar det han gör för mig.

6. Jag älskar min storebror grymt jävla mycket.

7. Jag skulle bara vilja springa in på grönan just nu.

8. Jag kan verkligen knappt vänta tills jag står på djugårdsbåten eller sitter på spårvagnen!

 

Dag 8: En bild på en tid du saknar.

Det är för många men kan skriva.

- 715

- Sofia, Mathilda, Emma, Joanna & Nicita

- När jag var liten,

- Albin, Gustav & Nicita

- Nicita, Jocke & Oscar

- Linda, Nicita

- Hanna

- Katten, Olli, Jacke, Natta, Fello, Ika, Antony(o), Emma & Nicita

- Dalecarlia överhuvudtaget.

- Mira, Linnea, Samira & Jenny

- Siiiiriiiih

- Albin

- Kaassmmmyrraa

- GrÖnaN

- Mattias, Elias, Nicita, Danne & Sebbe

- Ebba, Nathalie, Joanna, Nicita & Cassy

- Natta, Nicita & Cassy

- Nicita, Matte & Ille

I storsätt allt jag gjort.

 

Dag 9: En gammal och en ny bild på dig själv.

Ungefär exakt ett år sen.


Pallar inte rotera men för typ nån vecka sen.


Dag 10: En bild från din förra sommar.

 

Dag 11: Bakrund på mobilen.

Omg, fottade mina bakgrunder och så var den 1337 haha!

Jag, Ida, Anton och Simon. ♥


Facebookstatus

 

Dag 12: En puss eller kram bild med dig och någon annan.

Jag och Elias i somras, saknaaaar bästavän grejen,

Jag och Johanna förra vintern, saknar dej obeskrivligt habibi.


Dag 13: Några favorit citat.

Den enda killen som är värd dina tårar, skulle aldrig få dig att gråta

blanda inte ihop min personlighet och attityd, min personlighet beror på vem jag är, min attityd beror på vem du är.

en idiot är inte en person som gör ett misstag, en idiot är en person som upprepar samma misstag om och om igen...

If someone are trying to bring you down, it only means that you are above them.

Tjejer säger att alla killar är likadana, jag säger öppna ögonen istället för att sära på benen.


Dag 14: En bild du tycker visar kärlek.

Weheartit

 

Dag 15: En bild som får dig att le.

 

Dag 17: En bild på dig och någon vuxen person.

Mamma.♥


Pappa.♥


Dag 18: En bild på dig och någon i din familj.

Jag & Storebror.♥

 

Dag 19: Din mobiltelefon.

Weheartit, Iphone 4s White.


Dag 20: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg.

Orkar inte ta bilder men ..

- Blåa tights med dragkedjor från H&M med Min blåa Hollister-blus,

- Svarta H&M-tights med vitt linne instoppad med en svart cardigan eller bara en vanlig munktröja och ett linne,

- Skinnjacka och Converse ♥♥♥


Dag 21: Något du önskar dig från tomten.

Årskort på Subway, :)

 

 

1 kommentarer

anna

23 Apr 2012 16:48

random, but what eva'. emh du vet när du visage en bild på din "dock" när du hade ändrat till "baby you light up my world like no body else?" vart laddade du ner/sparade eller jag du vet alla iconer? skulle hjälpa mig jättemycket ifall du svarade :)

Kommentera

Publiceras ej