-

0kommentarer

Tjo bre! Sitter nu i min säng, gör typ inget, nördar facebook! Haha syrran har skaffat facebook nu också! Åhh -.-''' hon fick tidigare en mig.. Hon tjata väl mycket mer en vad jag gjorde? menmen.. Pappa har just kommit hem från åre.. Varför fick inte jag hänga med? Ska kanske hänga med te Romme. Men venne vilka som isf ska åka? Har varit i stallet i 4 timmar.. Vette fan hur jag orka? Började frysa efter typ 10 minuter? Men va tvungen att va med min lilla Tjorven eller lilla grå som dom andra kallar han men jag tycker han ska heta Tjorven nu iaf! Skola imorgon.. Måste snacka en hel del med Mikiz.. Har ju typ hänt as mycket sen fredags.. Mycket kärlek eller Mikiz? Men sen finns det ju andra saker att prata om :'( Menmen ska försöka vara lite social i chatten nu på face Puuuusssss <3

Kommentera

Publiceras ej