-

0kommentarer

Aha vaknade av ett sms från nicci klockan 8? med en bild från sin Mac book.. Skickat fel? men iaf nu e jag vaken då..
Idag ska jag va med Kevin, ska kolla film :D
sen händer väl inget mer.. ska snart äta frulle, åhh vad jag e hungrig.. sen ska jag väl fixa håret det brukar ta typ 1 timme så då får man börja i tid, sen sminkar jag mig 45 minuter miiiiinst när det e lov annars gör jag det på 8 minuter hahaha vad exsakt jag va nu då.
Igår gjorde jag typ inget eller jo jag bara skoja va på bio och i stallet.
Haha jag har börjat kolla ''Livt enligt Rosa'' Haha dör, kom ihåg att jag kolla på det när jag va mycket mindre, men jag tycker faktiskt det e ganska bra.
Ska snart göra en ''blogg koll'' vad ni tycker jag passar bäst i, uppsatt eller inte ;)
( Biiiiild briist) men e helt osminkad sitter i mitt ''naturliga'' igentligen har jag lockigt hår -.-''

Kommentera

Publiceras ej