-

0kommentarer

hej på dej plutten, eller hur ska jag börja? ehhh?
auo har va i stallet eller säger man på? men aa va där i typ 10 min? ingen va där :o och kunde inte rida idag heller, menmen.. ska inte göra nu en sån där djur blogg som nicci hatar att läsa, men va i skolan idag, hade typ 4 fjortisar och 3 andra tjejor som gick runt och va lite knas ;)
menmen.. venne om jag ska göra nån sån facebook status till måndag.. venne om jag pallar bara, gjorde en sån status att jag skulle gå som en fjortis och ingen märkte nån skillnad, men tog bort det efter typ 2 timmar så..
Har ni tips på vad man kan göra för sånna statusar så kommentera!
Gör typ nada just nu, inne på facebook och aa chattar lite och sånnt, asso jag e väl inte blond för att jag inte visste vad tvättrum va för nått?
tycker iaf inte jag :*
puss hej leverpastej, leverpastej e äckligt! :S

Kommentera

Publiceras ej