Det e sån jag är!

1kommentarer

Förvånad? kanske? men tänkte visa vem jag faktiskt är.
Jag e egentligen ganska ''pojkig'' inte i skolan då e jag så flickig det nästan bara går men nja jag kan faktiskt gå i 1pieace hemma utan smink utan plattat hår bara dra runt.
Jag går hellre i mjukisar en i tights hellre ruffsigt hår en slätt och lent.
Men däremot HATAR jag kepsar och mössor usch känns som nån suger upp ens huvud
När jag e i Finland så kallar mina kusiner mig för pojkflicka och när jag kommit hem från skolan e jag fjortis.
så aa det e jag. inget jag kan ändra mig på och jag ser ut som jag gör.
Fjortis e inte bara utseénde det e personligheten också.
Jag e egenligen väldigt blyg.
Jag har varit utanför i 6 an och ja, jag har förändrats jag kämpar fortfarande med att inte vara så blyg och tillbaka dragen. Jag har fått fler kompisar än vad jag hade förut.
Vill bara säga tack att jag har er underbara!

Mikiz, min fru du har hjälpt mig mycket på det här halv året.. du e så sjukt snäll, rolig allt man bara kan önska sig älskar dig obeskrivligt älskade fru!

nicci, du e helt underbar säger bara det. kan prata allt med dig. haha din humor dödar säger bara det. otroligt fin också säger bara det.

Hanna, omb! sncka om söööt tjej! Samma här kan snacka allt med.. Du e otrolig! Massor med kärlek till dig..

Ella, bland mina närmaste kompisar, otroligt söt.. kan prata allt med dig

Tilda, Kan bara säga att jag älskar dig! Underbar, vacker allt det där älskade syster

Felicia, åh gud jag har börjat vara mycket mer med dig och det e jag super ledsen att jag inte varit lika mycket förut! Otroligt fin kan bara säga det, snääääll, rolig allt det där aa shit sis i love u!

Hanna B, Älskade älskade vän, rolig, otroligt vacker, snäll aa ÄLSKAR dig! Kan prata allt med dig och du finns alltid här

Jamina, min barndoms vän, du e bland dom som vet mest om mig älskar dig dina vackra tjej!





1 kommentarer

Jamina

28 Feb 2012 19:56

JAG ÄLSKAR DEJ OCKSÅ, ÅLSK, STOR KÄRLEK TILL DEJ <3

Kommentera

Publiceras ej