höhöhö hihihi hahaha hehehe

0kommentarer

Kom just hem från Tumba :') Hade det bäst!
Gick typ bara runt i Tumba Centrum.. så sen när jag kom hem åt jag och nu nördar jag min data somvanligt höhö ;)
Kom typ för en halv sekund sen :') att jag har sportloooov nu.. tänker inte sporta men tänker looova iaf..
Tror det inte händer så mycket ska bara vara med kompisar och kusssiiiiinen.. ska också iväg och shoppa måste köpa lite saker te datan så den blir fiiin och aa lite annat får min månadspeng snart så det ska bli soft!
Hur fan stavar man soft/sofft? ser bättre ut med soft, fast det låter som sofft?
aja skitsamma jag skriver soft.
Haha varför skrev jag det där? och varför skrev jag det där <------- ?
Aja ska ''sociala'' mot nicci och Kevin på face nu..
åhhh jag fyller år snart wihooooo!
om typ 18 dagar och 4 timmar och måånga minutar, pallar inte att räkna ;)
menmen e fett stolt har faktiskt bloggat idag och det e ju inte varje dag direk :D
Får se om jag hinner blogga på sportlovet.. kommer inte blogga på onsdag till torsdag bara för att jag då e hos kusinen och mamma skickar mig dit för jag ska få ''data paus'' ohh shit hur ska jag klara mig?
Inte så bra antar jag men jag måste som sagt skaffa ett liv.. hur svårt kan det vara?
What ever fett lång inlägg för att vara mig tycker jag..
Puss!

Kommentera

Publiceras ej