Jaha ja?

0kommentarer

Tja fan! Sitter och gör iiiiiiinget, såg nu att Mikiz har fått en IPhone, bajsa Mikiz.. Men aa då e det väl bara jag kvar? HAHAHA! Kom på nu att vad milini stod för, aa bloondie jag ä.. Venne vad jag ska göra ikväll? Bara nog va med familjen,mamma och Sara, och kolla kanske Melodifestevalen eller nått? Måste kolla Sean banan! Ska fråga mammsen om vi kan åka till SKHLM imorgon! Måste köpa en viss tröja, tights och lite smink! Asso fattar inget! Längtar typ till skolan på måndag? Inget händer ju typ, ska bada men varför skulle jag vilja göra det? Ska iaf snacka med Mikiz då.. Har jättetråkigt! Sitter i mitt rum helt forever alone och försöker komma på ett helt eget ord, kommer på 100000 ord men kommer sen på att det e redan riktig ord! Bajs!

Kommentera

Publiceras ej