Kärlek stavas D.A.T.A I S.Ä.N.G.E.N

0kommentarer

Tjafan!

Just nu ligger jag i sängen och chillar, snackar med dannie, och messar :D
Fyfan vad nice det är med en bärbar data :') LOVE!
Men aa idag var jag ju jag och daniella i Stan, sen gick vi hem till henne,
hämta some stuffs, sen fick vi skjuts till mig och käka, sen vidare te kedjan,
träffade Marcus och Martin på bussen HAHA vi messade med de innan dessutom,
men vi visste inte vart varandra var, men aa, sen så åkte vi hem, tog oss 40 min sammanlagt, PRO's? yes.
Men a, sen så ringde Martin och Marcus och frågade om vi ville komma ut, men de gick ingen buss haha,
men de var så gulliga att de gick ända hit från uttran, så ja de var här vid halv tolv :)
Sen så var vi med de typ halv 1 trorjag? :)
Vi snackade mest men det var ändå grymt kul, men aa nu ska jag och daniella kolla film pussen!


Kommentera

Publiceras ej