nu fattar jag..

0kommentarer

Jag har tänkt mycket länge på varför det igentligen tog slut men nu förstår jag allt.
Du va bland det bästa jag hade.. du va den jag kunde prata allt med, men jag kunde inte göra det irl och det ångrar jag verkligen. Jag va helatiden osäker om du fortfarande gillade mig på samma sätt som jag kände för dig.
Jag saknar verkligen dig, det känns som att du e sur på mig? Har jag gjort nått som jag kan ändra?
Ibland så känns det som att allt e mitt fel att det tog slut som det gjorde. Jag visade inte helatiden hur jag va till 100 %
det e inte så att jag ljugit inför dig vem jag är. men jag va inte samma person med dig, jag va tillbaka dragen sa offtast ingenting, jag bara tänkte massa saker hela tiden.
Du betyder fortfarande jättemycket för mig men det kommer aldrig bli du och jag som jag hoppades..
dom 2-3 månaderna gick jättefort jag hade så otroligt stora känslor för dig. men nu e jag tillsammans med en person som jag kan prata allt med och inte bara i chatten eller på sms. Jag har sagt ''jag älskar dig'' till han i verkligheten, nått jag aldrig sa till dig.
Jag verkligen älskar Kevin och tänker inte lämna honom.
men ibland när jag ser dig tänker jag på när jag hade som mest känslor för dig.
Det e jobbigt men jag venne om vi ens e vänner längre. eller jo det e inte så att vi hatar varandra men vi pratar aldrig med varandra nått jag hoppades på att vi skulle göra när det tog slut.
Därför lämnar jag dig.
... Jag fattar att det tog slut, för jag tänkte för mycket och vi var för blyga

Kommentera

Publiceras ej