Till dej min underbara!

0kommentarer

Blev bara så j*vla ledsen när jag fick veta vad du hade bästemt dej för.
Tror inte att du vet hur ledsen jag blev.. jag sa att det va ''okej'' men det va det inte, jag blev halv bara när du sa det..
Vill verkligen inte att det ska hända.. vet inte vad jag ska skriva för att det ska låta rätt men bara på meningen, det låter helt fel! Det kommer aldrig bli det samma igen på Malmsjö skola utan dej!
Kommer bli ett svart mörkt moln över hela skolan!
Jag vill att du ska må bra, det vill jag, jag blir ledsen om du är ledsen.. därför måste du göra det här.. Bara det känns rätt för dej..
Kommer aldrig släppa taget så här lätt om dej.. tro mej bruden.. vi kommer umgås fortfarande..
Känns som vi har känt varandra i flera år, du vet mycket mer än vad dom flesta vet om mej. Inte ens bland mina närmaste vänner vet saker som du vet. Du är helt enkelt bland det bästa som hänt mej.
Det känns som att vi skulle hinna göra så mycket mer n vad vi han. men vem har sagt att allt e över?
Det är bara början älskling..
Jag tänkte för mej själv i början att allt va över. Där såg jag världens ända.. men jag vet att du e den finaste tjejen jag träffat därför vet jag att jag kommer kämpa för att det inte ska ta slut..
Sista dagen då du slutar, kommer bli den värsta dagen!
Jag kan inte lämna dej! det går bara inte! jag vill bara följa med dej.. det är det som känns rätt.. men jag kan inte, det e så mycket som e kvar som jag inte kan lämna.. Hoppas du förstår mej..
Glöm aldrig att jag älskar dej otroligt Mikiz!
image description

Kommentera

Publiceras ej