Till dig!

1kommentarer

Jag älskar dig så otroligt mycket. du och jag hand i hand genom allt. du e obsekrivlig! Kan snacka eksagt allt med dig och du finns alltid där för mig. 10000 mil ifrån varandra men du e den ända jag ser.
Vi bor inte så nära varandra men inget hindrar oss. jag tar sl-buss och vi ses ganska ofta. Även om vi inte går i samma skola eller nått.
Kommer alltid älska dig det vet du. Finns alltid där för dig du kan prata allt med mig och jag finns alltid där.
Kan inte beskriva dig med ord du e helt obeskrivlig, vet helt ärligt inte om jag känt så här för nån?
Du e den finaste, roligaste och allt det där som finns! Svär du e helt magisk! Att jag e tillsammans med dig kan man bara drömma om..
Vill bara vara med dig, det e dig jag tänker på i skolan i alla tillfällen.
Jag älskar att vara i din närhet.
Jag älskar dig dina kompisar din familj, din mormor ;) dom e helt bäst!
Jag blir glad bara jag ser dig glad. Du e den som fått mig att tänka på andra saker, saker som jag gått runt och tänkt på förut. Det e inte många som kan det.
Skulle kunna skriva 1000 bilblar om dig, mer ord än vad jag kan?
Älskar dig Kevin Ånäs!

1 kommentarer

Sofie Battistich

28 Feb 2012 00:54

Gud va ni är gulliga!

Kommentera

Publiceras ej