Dag 3: En bild som visar hur du mådde förut

0kommentarer


Kände mig nästan aldrig fin. Tänkte bara neggativt och va nästan aldrig med några kompisar.
Hade inte alls många jag litade på och kände mig väldigt ''liten'' skillnad från dom andra.
Har lärt mig att inte bara se ner på sig själv och att alltid kämpa vidare..
Dom personerna jag e med nu har jag aldrig ängnat såhär mycket tid till som förut. Jag kämpar att det inte ska bli som i 6an.. Alla sa att sommaren 2011 va den bästa men jag känner inte alls samma sak, det va under sommaren jag jobbade att bli en starkare person. Jag har blivit en annan person och ändrat mitt utseénde men den jag är idag är den jag är that's it!
och nej! Jag spelar inte nån ''fjortis'' eller vad ni nu säger det e den jag är.

Puss ;)

Kommentera

Publiceras ej