Godnatt,

0kommentarer

Hellu,!
Har inte bloggat så mycket idag ser jag..
Men vaknade ungefär vid tolvtiden, gick upp duschade,
sen satt jag vid datorn gjorde dedär långa inlägget som tog en timme,
sen gick jag och sminka mig, plattade håret osv ..
Sen ringde papi sa att han var utanför, slängde ner kläderna,datan,kameran,sminket osv,
i en väska sprang ut lasta in allt i bilen å sen vidare till Heron,
Köpte godis och sånt å sen käka vi kebab, efter det började filmen vi mötte Sarri,Memmo,Ida och Orre också :)
Men de skulle på någon annan film, sen började den och den var sjukt jävla bra!
Vi kollade En dag i Phuket, ♥♥♥♥♥♥♥
Älskade den!, men aa sen tog vi bilen hem jag packa upp mina saker, ner till tv:n
kollade dagens avsnitt utav Kontoret, sen kollade vi på Wallander'n som gick på tvn,
Å nu ska jag sova, så puss å godnatt! :*

Kommentera

Publiceras ej