Hejdå plutten! :)

0kommentarer

om du inte har fattat det så e du ute helt ur mitt liv! Du betyder inget! Du lägger bara massa onödiga kommentarer, som du blir lika ägd av varje gång. Lägg ner!
Du har nog inte fattat att det e dumt att leka med tjejers känslor. Hoppas att du fattar det snart!
Du kallar mig ''player'' bara för att det va jag som gjorde slut. När du samtigt säger att du gillar fyra nya tjejer.. Åhh blir så lack på dig.
Du är ute i mitt liv och kommer aldrig komma tillbaka. Visst vänner men jag vet vad du håller på med och tro mig, det kommer aldrig hända igen. Du kommer inte lyckas en gång till med det.
Du tror att du har alla dina ''coola'' kompisar på din sida men du vet ingenting!
Du säger så onödiga kommentarer som du T R O R dom ska garva åt men tror du inte att dom reagerar hur du snackar själv!?
Helt otroligt att dom e kvar där för dig!? Men tro mig, om du fortfarande håller på som du gör, kommer dom inte finnas där för dig igen på samma sätt.
Du borde ta åt dig när folk kallar dig P L A Y E R. Det e inget man ska vara stolt över. Det e inte coolt att ha varit tillsammans med 10000 tjejer.
Det e fan omoget om du frågar mig! Jag orkar fan inte med dig, att jag ens gick på dina trick? Mina jättenära kompisar sa att du va en player. Att du bara utnyttja mig. Men jag kunde inte se dig hålla på sånt så jag vände min rygg och sa att du inte alls va det. Jag ställde upp för D I G!
Men sen går det 10 minuter utan mig och du går och snackar ren skit om mig.
Wow vad cool du är!
Ta åt dig vafan! och jag vet vad du tänker ''HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA omg! vad onödig du är jag kan hämta mina äldre kompisar från Alby'' Tror du på det själv att dom skulle komma hit för att du kallar mig player eller att mina kompisar kallar dig player? och när du skriver ''HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA'' så lägg ner, vet att du inte garvar ett skit att du fan blir ledsen.
Alla våra stunder är B O R T A. Borta föralltid.! och du kan säga vad du vill, men bryr mig inte ett skit.
Därför säger jag hejdå!

Kommentera

Publiceras ej