lista (nicita)

0kommentarer

 

Dag 1: En låt som påminner dig om förra året.


Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig.

image description

 

 

 


 

Dag 3: En viktig person i ditt liv.

 

 


 

Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.

 

 


 

Dag 5: Dagens outfit.

 

 


Dag 6: En låt som betyder mycket



Dag 7: Åtta bekännelser.

 

-jag är sjukt blyg med sånna jag inte känner så bra

-jag saknar sommaren 2011.

-jag blev sjukt playad på dalecarlia 2011.

-jag har slutat på innebandy, det blev sjukt tråkigt..

-jag saknar kassmyra skoalan

-jag vill va 97:a

-JAG ÄLSKAR MIN IPHONE ♥

-jag hatar när retards lägger till mej som vän på fb, sen frågar dom ''vem'' i chatten, man bah jaha.. xd


Dag 8: En bild på en tid du saknar.

 

 

 

 


Dag 9: En gammal och en ny bild på dig själv.

 

2010-

 

2012-

 


Dag 10: En bild från din förra sommar.

 


Dag 11: Bakgrund på mobilen.

 


Dag 12: En puss eller kram bild med dig och någon annan.

 


Dag 13: Favorit citat.

 

Life isn't about finding yourself, It's about creating yourself.



Dag 14: En bild du tycker visar kärlek.

 

ingenaning..



Dag 15: En bild som får dig att le.

 


Dag 17: En bild på dig och någon vuxen person.

 

har ingen sån bild på min data.



Dag 18: En bild på dig och någon i din klass.

 


Dag 19: Din mobiltelefon.

 


Dag 20: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg.

 


Dag 21: Något du önskar dig från tomten.

 


Dag 22: Din nuvarande profilbild på facebook.

 


Dag 23: Bild på dej och några vänner.

 


Dag 24: En bild på din senast tagna bild.

Kommentera

Publiceras ej