Något Ramdåmt och sen sova;*

0kommentarer

-Tio frågor om mig

Vad heter du i andranamn? Ronya
Har du några piercingar? Vart? Öronen
Sover du hellre tillsammans med någon än själv? Beror på vem haha
Väljer du filmkväll framför utekväll? Beror på vem och näär.
Vad tycker du om med dig själv? Att jag är rätt öppen, att jag inte är så blyg när det gäller prata
Din sämsta egenskap? Ojoj, finns typ inget bra, så ja allt :d
Är du dag eller natt människa? Natt,
Vad har du på dig just nu? Tshirt, och shorts
Är du nöjd med ditt utseénde? Nix
Vad vill du ändra med ditt utseénde? (ansiktet) Läängre hår, ögonbrynen för tillfället, näsan, blå ögon osv.

-Tio frågor om kärlek

Är du i ett förhållande just nu? Nope :)
Har du vart kär på riktigt nångång? Ah.
Är du oskuld? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Yes
Hur många har du varit riktigt kära i? 1.. å snart 2 kanske.
Vad för sorts killar faller du för? Korta, mogna, snälla, omtänksamma och pratglada killar :)
När hade du sex senast? Aldrig
Har du kysst en kompis någongång? Ja..
Hur många har du varit tillsammans med? Haha, jag vne. Men sen sexan typ 2 :)

-Tio frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Nicita, .. Kanske Hanna.
Vem skulle du vilja träffa just nu? Amanda eller Sirih!
Vem saknar du mest just nu? SIRIH, Bella, Linda, Amanda, Ida och Danne
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Jacke/Olli/Katten tror jag.
Vem krama du senast? Maria trorjag,
Vem står dig närmast? Nicita, Hanna, Miranda, Linnea, Sebbe & Albin trorjag..
Vem vill du träffa oftare? SIRIH, Nathalie, Ebba, Cassandra, Joanna, Amanda
Vem är mest partyprisse? Haha, Ebba, Amanda och Sirih
Vem ringer du när du är ledsen? Hanna, Miranda eller Albin
Vem är snyggast? Albinoo!

-Tio frågor om din mobiltelefon

Vilka finns på ''inkomna samtal''? orkar inte svara alla namn.
Vilka namn finns i smsinkorgen? Samma som förra frågan.
Vem ringde dig senast? Nicita
Vem smsar du oftast med? Sebbe eller Hampus
Vad stog det i ditt senaste skickade sms? Vad ska du göra i helgen då? :)<3
Vad har du för bakgrundsbild? Mig och Hanna, och i låst skärm vårat schema.
Vad står de i dina anteckningar? haha har inte skrivit nåra, mobboffer hära! xd
Vem ringde du senast? Pappa
Vad har du för mobil? Iphone 4s vit
Spelar du wordfeud? Gör inte längre :)

-Tio frågor om farligheter

Snusar du? Nää
Har du snott något från nån affär nångång? Ja när jag var minde
Brukar du röka? Nej
Har du tagit droger? Nope
Känner du folk som tar droger? Vet man aldrig.
Har du blivit jagad av polisen? Nope.
Har du druckit så mycket att du spytt? Nej
Dricker du alkohol varje helg? - Nej.
Skulle du kunna testa droger? - Nä
Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Har ingen så, ja självklart :d
Har du varit i slagsmål någon gång? - Nej.

-Tio frågor om random

Sover du med dörren öppen eller stängd? - Stängd?
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? haha ja!
Tror du två ex kan va vänner efter dom gjort slut? Självklart, är kompis med alla mina ex typ :)
Skulle du vilja vara berömd? Jaa :) iaf för ett tag,
Har någon sett dig i underkläder dom två senaste dagarna? Ja Daniella, fast då hade jag handduk åxå :d
Skulle du kunna ha sex med den personen du senast fick sms av? Venne, burkar inte tänka sånna tankar.
Brukar du tänka innan du talar? Hahaha, nej.
Känner du någon som inte är oskuld? yes.
Skulle du vilja tatuera dig? Vart? TRÄD PÅ RYGGEN, aboow jag drev.
Har du någon av motsatta kön att berätta allt för? Ja, min bästakompis är motsatt kön.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem fyra på morgonen? Hahah, jaa!
Tror du andra tycker illa om dig? De flesta.


Kommentera

Publiceras ej