Sofia Moros,

0kommentarer


14 år idag, du är ingen liten flicka längre.

Börjar redan andra året som tonåring, alla år med dig gick väldigt fort, för fort.

Hur många är det liksom? från 4:an - 7:an .. shit 3 år.

På de åren har vi hunnit med mycket tillsammans.

Vi har skrattat, gråtit och bråkat, skapat oförglömliga minnen.

Minns du när vi skulle te badhuset och JT skulle kontakta skolledningen?! HAHA

Eller när vi var inne i köket och fick reda på att jag skulle byta klass? då vi inte kunde

titta på varandra längre utan att gråta.

Minns du när du sov hos mig och vi gjorde vaniljglass med varma hallon kl fyra på natten?,

Eller när vi jagade månen? :’)

Vi berättade allt för varandra, jag lita på dej till 99%, det är inte ens i närheten vad jag gör på någon annan.

Somsagt, jag kommer alltid minnas allting med dig för du förändrade mitt liv, och då menar jag det verkligen, Jag blev sämre i skolan men helt ärligt talat var det värt det.

Utan dig skulle jag inte varit den jag är, så tack för att du hjälpte mig att hitta en väg att gå på.
Hursomhelst så ska du veta att du betyder enormt mycket för mig, å jag kommer aldrig

glömma någonting med dig, för allt var bäst.
Men Grattis på fjortis-dagen, Ha den bästa dagen för det är du värd. Jag älskar dej massor, glöm aldrig det.


Grattis åxå till Mathilda Lövkvist som åxå fyller år idag, ha det bäst, saknar dej!




Kommentera

Publiceras ej