dag 1..2...3...4...5...6...7....8....9...10...11..12...13..14..15...16... osv xd

0kommentarer

Dag 1: En låt som påminner dig om förra året.

Dag 2: En bild på personen som vet mest om dig.
Nicita Påve & Albin Älgamo



Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Hanna Hagermark



Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.

Dag 5: Dagens outfit.
'
Vanlig mjukisoutfit å osminkad men ska fixa mig om en stund.



Dag 6: En låt som betyder mycket
Pallar inte bädda in..



Dag 7: Åtta bekännelser.
Jag är inte duktig i skolan, men jag var i 3:an å jag ångrar mig sjukt ibland att jag tabbade mig.
Jag är sjukt känslig.
Jag har enkelt för att få känslor för någon, men jag har bara varit kär en enda gång.
Jag är sjukt feg, men visar det inte.
De 3 viktigaste personerna i mitt liv är, Albin Älgamo, Nicita Påve & Hanna Hagermark.
Jag har fått upp kontakten med hon som betydde mest, men förlorat den med hon jag litade mest på.
Jag tänker alltid å då menar jag alltid på gamla minnen med massor av människor.
Jag försökte begå självmord i våras.

Dag 8: En bild på en tid du saknar.

Dag 9: En gammal och en ny bild på dig själv.
2009 xd



2012 .. xd







Dag 11: Bakrund på mobilen.

Dag 12: En puss eller kram bild med dig och någon annan.
Saknar dej busunge,!



Dag 13: Några favorit citat.

Blanda inte ihop min personlighet och min attityd.
Min personlighet är vem jag är, och min attityd beror på vem du är.

If someone are trying to bring you down, it only means that you are above them.

Le mot dom som försöker krossa dig, för det krossar de att se dig le.



Dag 14: En bild du tycker visar kärlek.
Min kusin & hansflickvän :')



Dag 15: En bild som får dig att le.

Dag 17: En bild på dig och någon vuxen person.
Morbror .. ♥

Dag 18: En bild på dig och någon i din familj.

Dag 19: Din mobiltelefon.
Iphone 4s .. my baby!



Dag 20: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg.
Har egentligen inga favoriter men det får nog bli,

mina adidasbyxor,
mina ljusblåa jeans,
mina svartgråa kofta,
mina vita långärmade tröja,
mina converse

(inte ihop!)



Dag 21: Något du önskar dig från tomten.
Shoppingrunda för nåra tusen och att alla i min närhet ska vara friska och må bra :)



Dag 22: Din nuvarande profilbild på facebook.

Dag 23: Visa ditt rum.

Dag 24: En bild på dig från din förra julafton och en från iår. (egentligen hare inte varit julafton hihi)
Orkar inte rotera ..

Kommentera

Publiceras ej