Vaken med tuppen nästan..

0kommentarer

Hellu,!
vaknade runt halv 9 idag;O
Men aa igår vid 6tiden var jag med Nicita, Erika, Martin, Sebbe, Dennis och Fredrik. :)
Alla möttes i vårsta typ och sen taggade vi till ica jag köpte glass haha, sen
rullade vi mot Sebbe.. satte på American pie (the wedding) haha fett nasty film men aa,
Sen taggade Fredrik och Dennis.
Då skulle vi ladda ner frozen men martin lyckades inte med att koppla datorn till teven,
men aa sen följde jag med ika ut till vägen där hennes mamma hämtade henne.
Sen vare bara jag, Martin, Nicci och sebbe (såklart) kvar,
vi satte på beck - pensionat pärlan, hade redan sätt men den är bra haha.
MEn aa sen vid kvart över tio gick martin till sin buss, sen typ en kvart senare
gick jag och nicita till vårann buss, men aa ganska lyckad kväll,
Vi sticker ju till sälen imorgon så kommer sakna människorna rejält.
Men aja vi får träffas på påsklovet, men nu iaf har jag duschat
ska snart packa min väska och sen ska jag fixa mig och sen drar jag iväg till orreborre,
Hans mamma fyller år, (min mammas jobbarkompis altså haha).
Men aa sen ska vi typ käka där, sen runt 22 kommer nicita
och sen drar vi till min pappa, slaggar där och sen imorgon runt 6 på morgonen
drar vi till sälen, grrryyyyymmmmtt, SUPERTAGGAD!
Men aa ska fixa mig nu har massor att göra, puss!

Kommentera

Publiceras ej