-

0kommentarer

2011

Januari- I januari färgade jag håret svart, med grön lugg. Sjukt fult, men aja. Började umgås med Malin, va med henne rätt ofta. Lärde känna Jonte och Albin, var tillsammans med Oliver.






Februari- Tog mer kontakt med Mathilda och Jennifer. Började på fotboll i nackdala och innebandy i tumba, va med Oliver, Mikiz och Sebbe i tumba rätt mycket. Åkte till romme med skolan, va rätt mycket med Felicia, valde skolval.








Mars- Fortsatte vara med Jennifer, blev bra vän med Wilma och Andreas. Blev rätt tight med Emma och Felicia eftersom jag gick i deras lag.






April- Det tog slut mellan mig och Oliver, mådde dåligt, fick kontakt med Emilia, Valentina, Wilma, Emelie, Angelina. Började gilla William.








Maj- Tappade kontakten med Jennifer sjukt mycket, vi sågs nästan aldrig. Fick kontakt med Alicia igen. Men månaden va inte bra. Började umgås med Mattias, Danne och Elias.






Juni- Vi fick sommarlov, åkte till grönan rätt ofta. Fick bra kontakt med Felicia igen. Teo flyttade utomlands, började umgås med Emilia, Valentina, Angelina, Felicia. Började umgås med Malin igen, och mer med Linnea. Blev tillsammans med William. (vi gjorde slut samma månad) Lärde känna Izabella och Felicia.












Juli- Åkte på Dalecarlia, va där, träffade Jacke. Hade sjukt roligt med laget, lärde känna dom lite bättre. Jacke gjorde slut med mig, blev sårad. Åkte till adelsö med Mikiz. Fick bra kontakt med Antonya och Natta.










Augusti- Började Malmsjö, började gilla Gustav. Gillade han ganska länge, sen tappade vi kontakten. Så jag glömde honom bara. Fick kontakt med Oscar, Victor och Jocke. Hade verkligen tappat all kontakt med Jennifer då eftersom hon valde Broängen. Lärde känna Moa.






September- Lärde känna Hanna, och började umgås med Mikaela igen. Vi åkte till grönan några gånger innan de stängde.







Oktober- Jag blev tillsammans med André, lärde känna Oscar och Victor mer, fyllde 13, tror jag gjorde slut med André.

(bilderna är borta)


November- Började umgås med Jocke, och Oscar ibland. Vi va näsan varje rast.





December- Det va jul och nyår.





2012

Januari- Började vara med Kevin eftersom han och Mikiz var tillsammans.





Februari- Jag började umgås med Martin, Sebbe, Hampus, Dennis, blev tillsammans med Martin. Fick min mac, haha. Vi var i romme med skolan. Tog kontakt med Hampus och Stefan igen.





Mars- Va i sälen med Mikiz och Linnea, hela månaden var vi med Hampus, Tim, Dennis, Sebbe, Martin.

image description



April- Grönan öppnade, var där med massa! I början umgicks vi fortfarande Sebbe och dom, men i slutet gled vi isär. Inte så mycket, men lite. Gjorde slut med Martin. Tog kontakt med Julia igen, lärde känna Jonte, Oliver och Wilma.







Mars- Umgås knappt med Sebbe och dom längre. Men det har bara gått tre dagar på den här månaden så jaa.



Kommentera

Publiceras ej