Dagen

0kommentarer

Hejsan!
Idag efter skolan följde Miranda med mig hem, vi tjockade i oss mackor osv haha.
Sen typ skulle jag följa med pappa och slänga soppor så ja Miranda väntade hos mig för det fanns inge plats
i bilen xd. Men aa sen typ drog vi hem till min pappa, sen gick vi iväg och hämtade Mirandas bikini.
Sen drog vi hem till mig igen, käka. Sen bytte vi om och drog till bussen, tog bussen till Brosjön haha.
Guess what? var typ tonåringar där så ja, vi gick mot malmsjön istället, vi gick ner i skogen och fatta nada haha!
Tillslut ringde vi Sebastian som inte svara, Hampus som inte svara och Linnea som svarade (wwaoouw) och frågade
vart en brygga fanns, och det var typ ett ställe vi gått förbi men aa hittade tillslut, var svinkallt och om jag ska
vara ärlig badade vi aldrig, hihi. men aa ska typ publicera dethär och sen slagga är ju konsert imorgon på grönan :d
Men aja hare bra, puss & Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej