Det svider att vi inte pratar som vi gjorde förut, det ger mig en känsla av att livet är slut.

0kommentarer

Vem fan har du blivit? inte är du den killen som jag delade mitt liv med.
Men skitsamma han är borta föralltid, ingenting att minnas bara att tiden var fantastiskt,
jag saknar dig som fan men jag vet att det är slutet, försöker att se frammåt men lever i nuet.
Jag trodde du var äkta men vadfan får man tillbaks? Ett stort jävla svek och ditt kärlek blev till hat.
Trött på alla myter, sagor om lyckan. Finns det någon gud så var i helvete är han?
3 månader har passerat med dig, duvet du var nästan den enda som jag någonsin har älskat.
Jag försöker att glömma men det går inte så bra, men fuck allting som hände, det var ingenting att ha.
Nu hatar jag kärlek jag ska aldrig falla dit, för jag älskar dig påriktigt och du var mitt allt, mitt liv.

Kommentera

Publiceras ej