Det var dumt.

0kommentarer

Ja jag vet det var 100000 år sen jag blogga men jag tycker det e tråkigt ;)
men aa gör det här snabbt, hoppas jag. Alla åker till grönan, såg typ 10 statusar på rad, taggar till Grönan nu, Omg André från idol ;) nej men haha känner mig så forever alone hemma :(
Måste till Grönan snart, så äre bara. Ska fråga mammsen jättesnällt om jag kan få mitt Guldkort till nästa vecka :D
Skolan har väll varit ganska chill, mår bara inge bra just nu känner jag bara, måste snacka med fru när hon kommer hem från grönan.
aja, asså seriöst har inget att skriva, har bara så tråkigt just nu, har haft typ hela veckan.
Har btw fått två finnar, kill me! seriöst så jävla ont det gör.. Mamma har snackat om nått att man ska ha tandkräm på finnar så aa får väll ha det haha. mys fredag asså ;)
Ska till stan iallafall imorgon, ska kolla på en jacka, bikini, keps och sånt.. Känns skönt att lämna hemmet för en liten stund, har liksom bara varit hemma, hade ju utegångsförbud för en vecka och aa har bara taggat hem i typ 1 månad nu.. Så aa ska se om jag kan va med någon i veckan.
aja, vill inte fota mig right now med tandkräm haha, så aa tar min p-bild istället
puss
Jag ska inte säga att jag ångrar att jag lärde känna dig, för efter jag
träffade dig insåg jag hur bra alla mina andra vänner är. :)

Kommentera

Publiceras ej