Frågor om allt och ingenting! :)

0kommentarer

Du är kär nu - ja,
Du har sårat nån så de börjat gråta - venne
Nån har sårat dig så du börjat gråta - m
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej,
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  ja..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - mhm
Jag har smygit ut utan lov - aldrig faktiskt !
Jag har ljugit om var jag är för någon - yes.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Nej, tror inte det.
Jag har struntat i ett prov - halvt,
DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja,
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nope.
Jag kan inte svälja piller - jo det kan jag?
Jag har tagit mediciner mot depression - nej,
Jag har anorexi och/eller bulimi - nä xd
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja!
DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja,..
Jag har sett någon dö -
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja,
Någon nära till mig har begått självmord - En har gjort & en har försökt.
ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - i skogen ;$
Jag har sett en fallande stjärna - nej
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - nej,
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - hahah jaa,
Har sparkat en kille mellan benen - nej men hotat med det ett x antal gånger! :)
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej, men skulle lätt vilja göra!
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej
Jag har medverkat i en teater - yeeeeeeeeees
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - haha standard !
Jag har suttit på ett tak på natten - ja eller kvällen.
Jag har aprillat någon - ja,
Jag har åkt taxi - ja,,
Jag har ätit sushi - ja
Jag har åkt snowboard - ohja!

Kommentera

Publiceras ej