gRRRYMMASTee DAGEN EVER

0kommentarer

HejsanSvejsan!
Idag mötte jag upp Hannish på bussen, vi skulle hoppa av vid kassmyra, hahah!
Men vi glömde trycka på stopp, så vi åkte till vårsta C och vänta på nästaa
Där mötte vi Jennifer och Caroline, snacka lite med de, hoppade av och gick till Hampus match.
Kollade på den, träffade Jamina, Sofie & Felicia. Kollade vidare.
Gick mot bussen, tog bussen till mig eller jag, Hanna & Jamina gjorde.
Sen satt vi lite vid facebook, chattade med nåra.
Sen tog vi bussen ner till TumbaC träffade Miranda snackade lite med henne.
Träffade Oskar och Kevin och gick in på H&M.
Kollade lite där, Jamina skulle köpa bikini osv. Sen tog jag Oskars keps och Kevin jagade mig
runt typ halva Tumba?! haha nejmen aa. Sen så hoppade jag och Hanna på tåget till
Tcentralen, drog in på gallerian kollade kepsar, ska köpa en när jag fått mitt barnbidraaag.
Sen gick vi till spårvagnen och rullade in mot grönalund, gick runt där,
drog in på matVraket och såg Nicita och Julia. Satte oss med de, köpte pommes.
Och sen kom Linnea, Sara och MIN ÄLSKADE & SAKNADE SKITUNGE KATTA.
Omg blev feeeeet glaaaad! :''''') Men aa sen gick vi mot Insane.
Där träffade vi Jennifer och Caroline igen haha, så vi åkte Insane och var med de sen.
Och omg sen åkte vi massor och shit vad kul vi hade!
Men aa sen vid 8? rullade vi mot Centralen och sen åkte vi hem, vi var heeeelt flumm på perrongen haha.
Omg så jävla sjukt grym dag, KÄÄÄRLEK TILL ER♥♥♥
Men aa sen när jag kom hem käkade jag och nu kollade jag fb typ och snart ska jag duscha, sen
plugga och sen slagga. Men aa Onsdagen kommer spenderas med HANNA och Fredagen med KATTA.
Så aa gryyyymm vecka, kommer säkert åka till grönan någon mer dag också, aja ska dra pussss!

Kommentera

Publiceras ej