Grymmaste dagen på länge,

0kommentarer

Tjafan,
Shit vart ska man börja? jaja börjar ifrån att jag mötte upp Tvilling på bussen, hoppade av vid mig.
Drog hem till mig snacka, käka & bytte om, drog ner till bussen var med Tim, Kevin, Oskar & Ts i typ 3 minuter hah.
Sen tog vi bussen till TC, mötte upp Nicita drog in till Centralen mötte Oliver och Jonte.
Drog in till grönan, det var fuuuulllllt! Men aa vi hade sån jävla tur att vi såg Moa, så vi fick stå med de!
Sparade typ 2 timmar på det :'') men aa, medans de stod i kö åt oss gick vi runt och kollade här och var.
Och guess what? jag och Daniella fick panik, gissa vem vi såg?! André Zuniga asså omg!
Så ja vi typ stod och "skrek" i nåra minuter sen tillslut gick vi fram och fråga om det verkligen var han,
och om vi fick ta en bild och det fick vi ju och asså omg, han rörde min jacka!!!
Men aa tog en bild med honom var typ svimmfärdig :''').
Men aa gick och ställde oss i kön igen när vi nästan var framme gick jag och Nicita ut ut kön och
jag in igenom "våra" spärrar, eller alltså ja guldkortsspärren.
Sen såg vi Maria och Jennifer i nästa kö så vi stod med de medans vi väntade på Daniella.
Sen kom hon och jag vet inte hur länge vi stod och diskuterade en killes jacka asså omg.
Aja sen tillslut efter att alla som stod bakom oss trängt sig förbi oss, blivit mosade, efter 30 minuter i den där kön
då var vi äntligen framme och fick våra åkband :D.
Sen kom Linnea, och Jonte och Oliver kom tillbaka för medans vi stått i kön och så åkte de saker.
Sen gick vi typ och åkte jetline, omg askul, den har ju inte öppnat förens idag det här året.
Juste träffade Izabella där också, fett länge sen! Men aa sen åkte vi kärlekstunneln, aaw.
Nejmen. Sen åkte vi Insane sen tappade jag, Daniella, Maria & Jennifer bort resten ungefär en timme?
Vi gick lustiga huset medans osv. Sen efter somsagt en timme hittade vi de typ.
Sen började LMFAO spela och vi var jättearga för att vi inte såg något haha.
Vi pressade på folket som fan för att se, slutade med att vi tappade bort Linnea och Oliver.. lyckat, hmm nej.
Sen hittade vi de som tur var och då nöjde vi oss emd och stå där bak och bara lyssna..
Sen gick vi och åkte jetline pallade liksom inte stå där utan och se hela kvällen.
Där träffade vi Hanna och Ida så vi stod med de, sen kom Sebbe och Hampuuush.
Haha när vi satt i Jetline vare bara folk som kände varann förutom två.
Ida och Hanna
Sebbe och Hampus
Linnea och Nicita
Daniella och Jag
Maria och Jennifer
Okänd och Okänd
Jonte och Oliver
Haha kklockreeen, men aa sen gick vi och åkte kattapulten och jag var inte berädd jag höll typ
på att pissa på mig för att jag blev asrädd. Men aa sen började vi gå mot entrén.
Nicita var heeeeelt flumm omg xd. Men aa sen stod vi och vänta på en spårvagn som var full.
Sen kom en till som var full, och sen en till, och sen kom en som var full men vi fick ändå plats.
Astrångt fan;o, aja sen när vi var vid sergel gick vi ner till tunnelbanan och gick mot centralen.
DÄR TRÄFFADE VI ANDRÉ ZUNIGA IGEN, asså shit vad tur man haaar!
Lika fega var vi den här gången men tillslut så, och gud jag var ännu närmre han denhär gången!! :d
Men aa sen tog vi tåget till TC, jag och Nicita blev hämtade och nu sitter jag här, och nu ska jag slagga,
däckade i soffan nämligen när jag kom hem HAHAHAHA. Men aa, godnatt posssar!
Omg jag älskar dig snyggoooo!

Kommentera

Publiceras ej