Grymmaste på länge!

0kommentarer

HejsanSvejsan!
Idag har jag varit i skolan, kände mig sjuuuukt mycket piggare!
Efter skolan gick jag och Miraaanda hem till mig och tröck i oss 4 mackor, sen gick vi mot bussen.
Jag sa hejdå till henne och hoppade på, när jag var I Tc gick jag till filmbutiken och köpte tuggummi,
sen kom Linnea och vi tajmade till tåget. Hoppade på och sen tog vi spårvagnen in till grönan.
Och guess what? det var fel på mitt g-kort igen! :O men det fixade sig på mindre än 5 min men ändå..
Men aa vi åkte tilt först, haha omg det var ingen kö nånstans! Insane, Popexressen osv.
När klockan var 19.45 ungefär började vi röra oss mot spårvagnen.
Omg hela vägen hem var såååååå jävla flumm! Vi garvade åt samma sak hela vägen hem, och annat åxå.
"KRIIIISTER" Hahahahhhahah dog seriöst. Men aa dagen har varit helt jävla fucking bääst.♥
Men aa ska typ slagga nu så jag orkar upp imorgon drar ju till grönan då åxå som Nicita redan nämnt 712 gånger.
Men aja puss och godnatt ;*
image description

Jag älskar dig min kära ex-fruuh!

Kommentera

Publiceras ej