Tja tja blooooooggen!

2kommentarer

Ja jag vet! ni tänker ''skulle det inte sättats kod på den här bloggen osv..'' själv ingen aning alls! men what ever, har ingen blogg annars att blogga på för att jag inte orkar fixa en egen, tänkte göra det när jag kommer hem igen, men kände verkligen för att blogga mer.. så aa gör väll ett litet inlägg för er som faktiskt har gått in på våran blogg idag :D asså blev sjukt glad när jag såg våran statestik och det var 21 styckna som hade checkat! Älskar er!
Men ajaa, hemma hos farmor och farfar, hare bäst! har inte gjort så värst mycket, men det är alltid kul att bara komma hit och träffa dom. Mikiz och nicci är med Hanna och Dannie på Grönan, bara dom som jag vet, men det är säkert fler som är där. ehhm! kan kanske nu ge en förklaring btw! varför det inte är så mtycket bloggning men det är nog bara för att vi inte är så glada på varan iallefall jag och Mikiz, och jag hoppas såklart att det inte håller på så länge till men aja, tror inte att bloggen kommer läggas ner helt så snälla va kvaaar! iallefall en liten stund..
Har väll annars inte hänt så mycket, varit i skolan, varit sjuk, blivit kanske allergisk. fml!
och aa varit i skolan, varit ganska mycket med Jaminaaaaa :D
aja alla antecknar liksom ;) menmen
puss, vill inte säga hejdå ♥


när det var vi tre, saknar massor redan efter 2 dagar, och det e ju inte direkt över ännu. men kommer ALLTID älska er ♥♥

2 kommentarer

Anonym

24 Jun 2012 01:07

snygga brudar det!! <3 <3

Anonym

24 Jun 2012 01:32

snygga som fan!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej