Gör som alla andra

0kommentarer

Fullständigt namn? - Linnea Kristina Stenervall
2. Ålder? -  14
3. Vart bor du? - Där inte du bor
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, syrra
5. Färg på ditt hus? - grönt

6. Hus eller lägenhet? -  hus
7. När är du född? -  1998 Fredag 13 Mars
8. Klass? - 7a
9. Vilket år tar du studenten? - 1,2,3,4,5,6,7,8,9 år beror på ;)

10. Något jobb? - skolan kanske?
11. När gick du upp i morse? - 10 över 10 tror jag?

12. När ska du sova? - när det blir natt
13. Duschat idag? - japp
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - måste jag säga allt? :$
17. Dagens klädsel? - shorts och T-shirt, Holister
18. Dagens smink? - Fondation, macars
19. Dagens sötnos? - Josefin
20. Dagens roligaste? - Josefins farfar ;)

Socialt:

21. Har du många vänner? - kanske?

22. Hur många har du kysst? - 2
23. Vem kramade du senast? - Josefin
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen tror jag?
27. Har du pojk-/flickvän? - aa
28. Vem pratade du med i telefon senast? - min mobil är påkörd av en buss så kan inte kolla
29. Vem fick du senast sms ifrån? - ..


Favorit:


31. Film? - Titanic
32. Låt? - jadu?

33. Mat? - Kebab, sånt där som gör en tjock

34. Dryck? - Fanta exotic
35. Färg? - blå
37.
Stad? - New York
38. Land? - USA

39. Ämne i skolan? - musik, rast lunch

40. Människa? -


Senaste:

41. Personen du tänkte på? - har jag inte tänkt på
42. Personen du kysste? - Tim
43. Gången du spydde? - Brukar man ha koll på sånt?
44. Gången du grät? - nån vecka sen kanske?
45. Pizzan du åt? - länge sen :(
46. Gången du var i Göteborg? - aldrig varit där
47. Gången du var i Stockholm? - förr förra veckan tror jag
48. Gången du var full? - aldrig varit
49. Gången du var hög? - -
50. Gången hade sockerkick? - lördags

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - båda

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humör
54. Tvspel eller datorspel? - tvspel
55. Singel eller upptagen? - beror på
56. Hångla eller ha sex? - strula
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Playahead
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - BB
60. Blont eller svart hår? - blont, men beror ju på
61. Har du blåa ögon eller bruna? -  Brun,grön,gula
62. Choklad eller lakrits? - Choklad

63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - fanta

66. Pizza eller kebab? - Bara för att jag e sugen just nu på Pizza 
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - Har aldrig varit död

Antal:

70. Personer du älskar? - många

71. Personer du hatar? - jag kan inte HATA någon
72. Gånger du varit full? -  ska jag ta det igen?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? -  ingen

74. Glassar du ätit på en dag? - 3
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ung08, The Wave, The voice osv..
76. Gånger du haft minnesluckor? - många
77. Gånger du varit hög? - noll
78. Personer du saknar just nu? - tre
79. Gånger ditt hjärta brustit? - två

Vem:

80. Vill du kyssa nu? - Haha, är inte på ''kyss humör'' just nu ;)
81. Ska du träffa imorgon? - oj, alla i skoooolan
82. Sjöng du senast för? - Josefin
83. Hade du senast en msn-konversation med? - 1000 år sen?

84. Spelade du tvspel med senast? - Säkert Jonas och Johan

85. Vill du ta med på resa nu? -många
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen
87. Förtjänar att dö? - ingen ?
88. Är söt? - Jocke ;)

89. Vill du sova jämsides med i natt? - min kudde :D

Vad:

90. Gör dig glad? - alla glada
91. Gör dig ledsen? - om andra gråter

92. Vill du helst göra nu? - äta choklad

93. Önskar du att du slapp göra? - läxor och gå upp kvart över 6 varje skoldag
94. Vill du ha nu? - loooov!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - IPhone 4s! snälla mamma!
96. Längtar du till? - skolavslutningen och Grönan!
97. Tycker du om dina betyg? - kunde vara bättre

98. Ångrar du i ditt liv? - allt jag sagt som jag inte mena

99. Är det bästa som hänt dig? - människor i 7a och b, Josefin och familjen. Alla jag älskar

100. Hur mycket är klockan? - 19.39

Kommentera

Publiceras ej