Januari 2011 - April 2012

1kommentarer


Januari: I Januari hände väl inte så mycket, jag fick kontakten med Johanna Östberg igen,
Jag umgicks mycket med Nicita, Oskar, Ts, Daniella, Sofia, Jocke, Nicole, Wille och Oliver då.
Eller ja, för det mesta i skolan var vi med de. Sen hände det väl inte så mycket, vad jag minns iaf?


Februari: Jag fortsatte att umgås med Johanna Östberg väldigt mycket, ja vi var riktigt tighta!
Men jag började också tappa kontakten med Sofia då, vilket var mindre bra.



Mars: Jag gled isär från Johanna och jag började umgås med Daniella väldigt mycket igen, Albin och Gustav.
Jag blev riktigt bra vänn med de faktiskt!



April: Jag fortsatte att umgås med Albin och Gustav vi var nästan varje dag trots deras träningar hit och dit,
Jag berättade typ allt för de, de var mina bästavänner. Nicita var med oss då och då. Även denhär månaden blev jag och Daniella ovänner, vi började bråka om en kille. (hade ingen annan bild från denhär månaden :O)




Maj: Umgicks fortfarande med Albin och Gustav, och bråkade fortfarande med Daniella, blev tillsammans
med världens underbaraste, men det tog slut väldigt snabbt. Den killen blev tillsammans med Daniella sen så det blev bråk. Men fick också 3 nya vänner som jag umgicks med, Ebba, Cassandra och Nathalie (joanna som inte var ny eller vad man ska säga) JUstee jag färgade håret Råååza också, hittade bara denhär bilden, hoppas den duger trots effekten.



Juni: I början av Juni blev jag riktigt bra kompis med Elias och Mattias, jag Nicita och de hängde jämnt.
Jag bråkade fortfarande med mitt ex och Daniella var fortfarande tillsammans med honom, försökte att inte bry mig men det var inte så enkelt. Sen blev det sommarlov och jag vart tillsammans med Elias, vi var väl tsm i ungefär 2 veckor eller nåt? sen tog det slut. Mitt andrahem var grönan denhär månaden haha. Jag blev även sams med mitt ex också.




Juli: Jag åkte på fotbollscup, Dalecarlia i borlänge med NAIS99, tillbringade dagarna med världens finaste brudar, Natta, Antonya, Felicia, Emma, Erika & Nicita. Vi träffade även 3 skitgulliga killar Olli, Jacke & William(katten), som vi haffade direkt haha nejmen typ 2 dagar efter vi träffat de. Var väldigt ledsen när vi skulle åka därifrån, gillade han William grymt mycket.


Augusti: 19 augusti började jag i malmsjöskolan med Nicita, Albin, Gustav, Kevin, Elias, Mattias, Jocke, Mickis, Samuel och Fahim. Fick 3 nya tjejkompisar nästan på en gång, Wilma, Hanna & Miranda. Blev också bra kompis med Victor och Oscar ganska snabbt. Och blev grymt bra kompis med Linnea också (hon som åxå har denhär bloggen).
Och jag fick min älskade vovve.



September: Jag var riktigt sur på min nya skola tyckte att den sög, ville byta och allt. Men de som gick där fick mig att känna att jag ville gå kvar. Jag kom riktigt nära Hanna också denhär månaden, 2 grymma fredagar spenderades på grönalund åxå med Mikaela, Nicita & Hanna, grymt säger jag bara.



Oktober: I oktober dog min morfar, eller ja min gammelmorfar på pappas sida. Men han var den enda jag hade "långt bak" eller vad man ska säga satt. Men ja mer hände det väl inte. Eller jo, jag gifte mig med min älskade fru.



November: Jag började umgås jättemycket med Jocke, vi var jättebra vänner! Ja mer hände väl inte vad jag minns.



December: Jag fyllde tonåring och det var julafton. Sen fick jag också tillbaka kontakten med katten på nyår :')
Sen skrev jag för första gången till Sebastian Stevelind hahaha.

2012



Januari: Jag vart tillsammans med Kevin. Höll inte länge. Jag blev sams med Daniella efter sådär 9 månader :')
Vi började tom umgås! Ja? mer hände väl inte haha,




Februari: Jag fick kontakt med Sebastian Stevelind och började köra wow igen haha. Nicita blev typ tillsammans med Martin så vi började umgås med de, var på ett LAN osv hemma hos Martin, då blev jag också kompis med Hampus Åberg och Pontus Windahl. Lanet var verkligen grymt kul,! Vi umgicks med de månaden ut ungefär.




Mars: Jag fortsatte att umgås med Sebbe, Martin och Nicita, det var för det mesta vi men ibland var Hampus och Dennis Jansson med också! :) Var också i sälen med Nicita och Linnea. Förstod också att jag börjar tappa kontakten med nåra i min släkt..





April: Jau vad hände inte? Jag och Hanna började bråka fram och tillbaks, var/är med om exakt samma historia som för exakt ett år sen. Jag tappade kontakten med Martin, Sebbe och Hampus, iaf Martin & Sebbe, Hampus snackar jag med då och då! :) Grönan öppnade! :'d Fick upp kontakten med Julia Blomstrand och fick en ny kompis Wilma, och träffade Jonathan som jag inte gjort sen typ 3;an och fick en till ny kompis, Oliver. Förstått att min brorsa inte har det så lätt och ja, den här månaden var för det mesta SKIT.

image description

Maj: Ja det får vi se, hur denhär månaden blir! :)


Jag hoppas du fått en liten bild av hur mitt liv sett ut under mer än ett år tillbaka iaf,
jättekul att du kommenterade, fortsätt så, pussar!

1 kommentarer

Miranda den coooooooooooola!

03 May 2012 08:43

Nicita, lägg upp en bild på DIG från 2009 :D

om du väääägrar så får Mikiz göra det :*

Kommentera

Publiceras ej